tisdag 9 oktober 2007

Hihi...note to self....igår kväll tog jag en sömnis för att somna lättare och bryta mitt inte så bra "sömnmönster"(läkarens ordination) och satte mig och spelade betapet..*asg*, gör inte det, det är dömt att misslyckas. När väl tabletten börjat att verka så är det svårt att tänka, och dessutom köra en stress-variant av betapet ;) Till slut fick jag ge upp och avsluta spelet för att ramla i säng...och vaknade kl. 05.50 bahhh, trodde jag skulle få sova lite längre. Det var ingen som väckte mig, utan barnen snusade och sov så gott, så jag trippade ner och satte mig vid, ja just det, datorn... Har rensat i min inkorg på pysselnet för att jag ska vara en av två värdinnor för MHV (min hemliga vän) ett tag medan dom ordinarie ska flytta och föda barn, ja inte båda två utan en gör det ena och en gör det andra, den ena tidigare än den andra :)

Så jag och Jenny_Li ska styra upp det hela är det tänkt! Ska bli så spännande att dra i lite tåtar...

Sitter och funderar på om jag ska göra ett försök att få bättre ordning på oordningen i mitt pyssliga rum. Nu är det ju inte bara mina pysselsaker där inne utan en förvaring av diverse möbler också, vilka jag kan använda mig av iofs men inte är det helt snyggt!

Har mitt bord mitt i rummet och skulle vilja ha mina grejer mer nära mig när jag sitter där...så jag har kikat lite på en torkställning som hänger i taket...ska se om det kan fungera!

Nu ska jag ut och röja lite i det omtalade rummet!!!

Inga kommentarer: