torsdag 11 oktober 2007

Hihi, igår kväll skull jag igen ta en tablett så jag skulle få sova ordentligt...stoppar i mig pillret och slänger mig in i duschen...sen sätter jag mig framför datorn och loggade in på betapet....jaja, skulle jag bli så trött så jag inte orkar spela så får jag väl ge upp i förtid...men jag spelade 2 spel och ingen trötthet ville infinna sig...till slut gick jag och la mig ändå men nä, inte trött...somnade till slut...På morgonen när jag skulle ta min medicin så upptäcker jag att det var ju den jag hade tagit igår kväll, inte konstigt att jag inte blev trött då...fick mig ett gott skratt iaf...

2 kommentarer:

Elina sa...

Sedan finns det de klantskallar som gör tvärtom, tar sömnis istället för morgonmedicinen... *nämner inga namn*

evalajnen sa...

Då får man hoppas att den utan namn inte hade några viktiga möten just den dagen då...blir sååå tröttsamt då... hihi