torsdag 11 oktober 2007

Idag har jag varit på Biltema och shoppat lite tejp! Den är bra och den är billig, den dubbelhäftade breda tejpen...

Sen hittade jag den här tejpen:

Och det är en skumplasttejp som är 1 mm tjock, längd 10 meter och bredd 25 mm till en peng av 39.90 kr. Jag har testat den ikväll och den funkar kanon...är helnöjd. Lätt att klippa till den storlek på bit jag vill ha och lätt att ta bort skyddspappret, vilket kan vara lite knepigt ibland på distanskuddar. Nu är den inte så tjock, men den går ju alltid att vika dubbel, eller tredubbel om så behövs...

Så, ikväll har jag pysslat 2 kort och jag har även sålt 2 kort idag, och en del av pengarna jag får in på mina kort denna månad kommer jag att skänka till Rosa Bandet insamlingenn som vi har på pyssel.net

Hittills denna månad har jag sålt 6 kort. Är nöjd med det. Nästa vecka har vi föräldrarmöte på dagis så då hoppas jag att jag får ställa fram mina kort...kanske det är någon som vill köpa!

Fick ju utstansade rosa band av ANNAANNA på pyssel.net och dom har jag satt på cellofanpåsarna! Tack för dom...sätter in en extra slant på insamlingskontot!
Har varit ute och promenerat lite idag, det går trögt nu men 20 minuter blev det. På eftermiddagen har det varit så tråkigt väder med regn och varning för snö! Men vi fick inget här...inte idag!
Nu är det snart sovdags! Ska bara.....som Alfons Åberg säger, ska bara kolla lite till på nätet ;)

Inga kommentarer: