tisdag 13 januari 2009

En ny dag med lite nytt....

Svårt att sova
Blir så trött på mig själv....Nu har jag kommit in i en period när jag inte kan sova. Kommer inte i säng och har tusen idéer i huvudet som jag skulle vilja göra. Känns som att hjärnan går på högvarv nu. Däremot får jag inte så mycket gjort här hemma. Pysslar med pärlor mest och ser till att Z har det bra!

Zebastian
Han har nu passerat 4 månader och tiden flyyyyger iväg. Det är så roligt att se hur dom utvecklas. Nu rullar han från rygg till mage, men väl där så är det inte så kul längre. Tycker om att bada och plaskar med fötterna hej vilt så man får nog snart börja med regnkläder om man ska klara sig från att bli blöt.

Kortmakaren
Har ju glömt att berätta att jag har blivit tillfrågad och tackat ja till att sköta bloggen för Kortmakarens blogg
Jag lägger in inläggen i bloggen med material som dt-girlsen förser mig med. Är så skoj att få vara med och fixa med det här!

Visst, jag skulle vilja vara dt någonstans och jag försöker att söka när jag ser att det letas efter nya dt´sar. Jag behöver utmaningar när jag skapar, eller jag tror mig behöva det.

tjingeling

Inga kommentarer: