onsdag 7 januari 2009

barnen åker pulka och jag är kär!

Japp, igår var mormor här och tog med barnen till pulkabacken. M följde med också så det var vara Zebastian och jag kvar hemma. Mormor hade tagit med lite fika så dom hade det nog trevligt. Själv var jag ute och gick mitt på dagen. Blev inte så lång promenad ca 30 minuter men det är en bra början tycker jag. Lite jobbigare att gå med vagnen också, nu när det är snö på backen!

Jag har blivit lite kär!!! Ja, inte då i en person utan i en liten penna som glittrar så fiiiint!!! Beställde den när Kortmakaren hade sin fantastiska rea och redan första gången jag testade den så insåg jag att jag borde beställt flera stycke på en gång....Den kommer nog att användas flitigt!!! Här hittar du Glitterpennan

Så, nu ska jag tillbaka till pysselbordet, innan Zebastian vaknar :)

Inga kommentarer: